ängelmeddoldahorn.blogg.se

Mitt liv, min vardag, småplock ur livet. Händelser, tråkiga som roliga. Livets växlingar. Förändringar. Tankar.chokladälskare, mamma till två utflugna "barn". hundägare. kärbo ..dvs kär i min särbo. Recept på kakor, lycka och en o annan köttbit,

Nu är det över

Publicerad 2015-01-06 17:30:42 i Vardagshändelser o annat skoj,

Nu är det över.. för denna gången.
 
Har haft en underbar julhelg och en om än trevligare nyårsafton.
 
Julafton började stilla med julfrukost tillsammans med kärbon och en promenad med hundarna innan vi for till Skutskär för att hämta dotra med sambo.
Enligt dotra hade hon ett sånt stort och tungt paket till mig att hon behövde skjuts.
 
Vi for hemåt stan och några timmar senare kom sonen och hans sambo.
Vi satte oss vid dukat bord (ibland är det bra att man har lite framförhållning)
 
Mycket prat och många skratt senare bänkade vi oss i soffan för julklappsutdelning. Eftersom barnen skulle iväg på fler julfiranden under dagen tog vi klapparna lite tidigare än vanligt.
 
Många klappar blev det i år.. och många till mig!! Vet inte vad jag gjort i år som gjort att jag förtjänar detta men glad blev jag.
 
 
När alla klappar var utdelade och det var dags för Kalle att visa sig i rutan var det åxå dags för barnen att fara vidare. Lite trist men å andra sidan blev det mer godis över till mig och gubben :)
 
 
Mot kvällen for vi hem till kärbon och bara njöt av medtagen mat *L*
 
 
 

 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela