ängelmeddoldahorn.blogg.se

Mitt liv, min vardag, småplock ur livet. Händelser, tråkiga som roliga. Livets växlingar. Förändringar. Tankar.chokladälskare, mamma till två utflugna "barn". hundägare. kärbo ..dvs kär i min särbo. Recept på kakor, lycka och en o annan köttbit,

Men skämmes tammefan!!!

Publicerad 2016-01-12 19:20:11 i Vardagshändelser o annat skoj,

Ja nu skäms jag!!! Inser nu att jag inte bloggat på 6 månader. Usch o fy. Stryk borde jag ha. Det är ju såå mycket som hänt sedan sist. Mormor till Benjamin blev jag den 12 september och farmor till Loke (ja det bidde en kille där åxå) blev jag den 20 september. Så båda mina barnbarn föddes i september. Med 8 dagars mellanrum. :-D 
 
Då det strular med min surfplattan i dagsläget så kan jag inte lägga upp några bilder. Men det kommer ;-) så småningom.
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela