ängelmeddoldahorn.blogg.se

Mitt liv, min vardag, småplock ur livet. Händelser, tråkiga som roliga. Livets växlingar. Förändringar. Tankar.chokladälskare, mamma till två utflugna "barn". hundägare. kärbo ..dvs kär i min särbo. Recept på kakor, lycka och en o annan köttbit,

På ny kula

Publicerad 2014-11-17 17:51:00 i Vardagshändelser o annat skoj,

Känner att det är dax att börja om från början.
Jag har bloggat i många år men känner att den gamla bloggen har blivit så väldigt spretig. Känns inte som MIN blogg längre.

Så idag börjar jag om. På nu kula, med ny blogg på en annan portal.

:) ska bli roligt att få dela med mig av min vardag, mina tankar, mina fadäser, ett o annat bakrecept, kanske nåt recept på nåt annat ätbart. Små tips i vardagen. Ja allt möjligt helt enkelt,

En "öppen" blogg där jag inte "pratar i gåtor" som jag kände att jag gjorde ibland i den förra.

Så här är jag! Take it or leave it.




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela