ängelmeddoldahorn.blogg.se

Mitt liv, min vardag, småplock ur livet. Händelser, tråkiga som roliga. Livets växlingar. Förändringar. Tankar.chokladälskare, mamma till två utflugna "barn". hundägare. kärbo ..dvs kär i min särbo. Recept på kakor, lycka och en o annan köttbit,

Mina älskade ungar.

Publicerad 2014-11-18 22:56:40 i Vardagshändelser o annat skoj,

Här är de som står mig närmast. De som förgyller tillvaron i mitt liv. 
 
Mina två älskade barn.
 

TOBIAS
Av sina vänner kallad PJ (fråga mig inte varför men det namnet har hängt med sen han gick i högstadiet)
 
 Snällare o goare grabb får man leta länge efter. Och det säger jag inte enbart för att jag är hans mamma. Alla som träffar honom säger samma sak. Lugn o stabil, med båda fötterna på jorden. Brusar inte upp för minsta småsak utan rycker bara på axlarna o går därifrån. MEN blir han arg så blir han ordentligt arg. Ungefär 1 gång vart tredje år eller nåt sånt. 
Tobbe (eller som jag kallar honom "Nisse") fyllde 23 i somras , 9 juli närmare bestämt, han bor med sin tjej Anna, en go o mysig tjej. Nyligen fixat CE kortet så nu får han köra långtradare :). Är så otroligt stolt över honom då han kämpat sig igenom både fordonsutbildning, karosseri och tunga fordon OCH utbildad skogsmaskinsmekaniker. En dröm han haft sen han var en liten rulting o sa att han skulle köra "lattbil" precis som moffa när han blir stor. 
 

ZANNA 
 
 

Min otroligt vackra, omtänksamma lilla tös. En vecka efter sin storebrors 23-årsdag fyllde hon 18. (förstår inte vart tiden tar vägen när ungarna blitt så gamla..jag är ju bara 27 ju)
Zanna är en tjej med otroligt mycket skinn på näsan, Hon hatar när folk blir orättvist behandlade så hon skyddar alltid de svaga, glömmer kanske bort  att även hon själv behöver stöttning ibland. Gör just nu sin heltidspraktik på Willys, hon har väl inte riktigt kommit på vad hon vill syssla med än.
Zanna bor med sin kille Niklas tillsammans med "mormors" lillkille Keaton
 

DET är en riktig gobit det!! Mormors lilla älskling *L*
 
Så där... det var min lilla familj.. förutom jag o gubben då... min "kärbo".. dvs ,.. min särbo som jag är så otroligt kär i. 
 
 Jag o gubben på en av alla bilturer vi gjorde i somras i "gamle svarten"
 
En Plymouth Cranbrook -51
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela